Compania a fost înființată în 2012 și este orientată permanent către tehnologie, optimizând constant toate procesele din piața de ticketing pentru a face tuturor viața mai ușoară iaBilet.ro s-a extins constant triplându-și anual cifra de afaceri.
În fiecare zi veți găsi la vânzare pe iabilet.ro peste 1700 de evenimente din peste 130 de orașe din toată țara dar și din orașe importante ale Europei.
iaBilet.ro are cea mai mare rețea de vânzări din România - peste 2.200 de puncte de vânzare bilete în toată țara. Avem mai multe puncte fizice de vânzare bilete decât au toate site-urile de ticketing din România la un loc.
de clienți B2B activi
de bilete vândute în fiecare an
de vizitatori unici în fiecare lună
de pagini accesate în fiecare lună
de abonați la newsletter
de instalări ale aplicației mobile iaBilet.ro
Puteți cu doar trei clickuri să faceți campanii de retargetare pe Facebook și Instagram direct din admin-ul iaBilet. Nu e nevoie să aveți cont pe Facebook sau Instagram sau cunoștințe de specialitate.
Puteți cumpăra un slot promovat pe prima pagină a site-ului pentru o perioadă de timp (la Top Events sau la Recomandări) pentru evenimentele dumneavoastră, cu prețuri pornind de la 50 lei / zi.
Puteți trimite și un newsletter targetat pe evenimentul dumneavoastră.
AI-ul nostru analizează clienții dumneavoastră care au deja bilete cumpărate pe eveniment, le analizează comportamentul și generează liste de spectatori similari sau ai aceluiași artist – spectatori care și-au dat și acordul să primească e-mailuri de la iaBilet. Targetarea se face la nivel de artist și oraș. Cu un simplu slider și câteva clickuri, în funcție de buget, puteți selecta către câte e-mailuri aveți buget să trimiteți către un public similar targetat.
Mai multe informații despre integrarea vânzarii de bilete in site-ul dumneavoastra puteti găsi apăsând pe butonul de mai jos:
Vezi mai multe detaliiAccesează rapoartele de vânzări online, în timp real, pentru un control complet asupra evenimentelor tale. Poți activa, dezactiva sau modifica categoriile de bilete și evenimentele oricând dorești.
Îți oferim gratuit suport pentru întocmirea documentelor necesare la Taxe și Impozite Locale (D.I.T.L.). Cererea de înregistrare, procesele-verbale și decontul evenimentului se generează automat din contul tău de organizator, direct pe site.
Suntem integrați cu mai multe bănci, oferind posibilitatea de a seta discounturi speciale pentru clienții unei bănci partenere, aplicabile la plata cu cardul emis de aceasta.
Banii sunt returnați automat și rapid cumpărătorilor de bilete în cazul în care un eveniment se anulează sau se reprograma.
Nu există taxe de sistem, de administrare sau comisioane pentru emiterea biletelor fizice sau electronice pentru utilizatorii noștri.
Oferim un robot telefonic disponibil oricând, un serviciu ușor de utilizat și foarte util pentru cumpărătorii de bilete.
La cerere, oferim bilete sau invitații tipărite, livrate prin curier la adresa indicată de dumneavoastră, începând de la doar 0,60 lei/buc.
Oferim, la cerere, soluții pentru tipărirea biletelor sau invitațiilor, perfecte pentru vânzarea la casieria locației sau direct la eveniment, începând de la 0,60 lei/buc.
Beneficiați de un serviciu de ticketing complet și profesionist, cu suport gratuit printr-un Account Manager dedicat, care vă va asista pe tot parcursul colaborării.
Completează formularul pentru a contacta echipa noastră de vânzări, care îți va răspunde în decurs de 24 de ore.